2.17.94.1, 2019-07-05 00:05:51

Korduma kippuvad küsimused

1. Eelbroneerimine

Miks enam eelbroneerida ei saa?
Praegu on kõik eelbroneerimiseks saada olnud sõidukid broneeritud, mistõttu ei ole see hetkel võimalik.

Kas on tõenäoline, et eelbroneerimine saab jälle võimalikuks? 
Jah, kui mõni olemasolev broneering tühistatakse. Kui soovite sellest esimesena teada saada, jätke meile oma e-posti aadress ja me teavitame teid sellest võimalusest. Allpool ID. kirjelduse juures on väli, kuhu tuleb märkida e-posti aadress.

Ma jäin eelbroneerimisega hiljaks. Millal tekib mul järgmine võimalus ID.-d tellida?
Järgmist võimalust tellida ID. (seeriamudelit) pakutakse Volkswageni esindajate juures selle aasta novembris. Üksikasjalik teave järgneb. Kui soovite sellest esimesena teada saada, kutsume teid tellima ID. e-uudiseid, et saada teavet e-posti teel.

Mis on eelbroneering?
Eelbroneering on ainukordne võimalus endale varakult uus Volkswageni elektriauto ID.3 broneerida - veel enne septembris toimuvat mudeli esmaesitlust ja ammu enne teisi. Eelbroneerimiseks saadaolevate sõidukite arv on piiratud. Broneerimine toimub veebilehel id.volkswagen.ee ning selleks tuleb maksta 1000 € broneerimistasu, mille saate tagasi isegi juhul, kui broneeringu tühistate või autot siiski ei telli.

Mis on eelbroneerimise eelised?
See pakub teile erilist võimalust ühena esimestest Euroopas tellida ID. ning saada endale ID.3 1ST Special Edition erimudel, mida pakume piiratud arvul ainult eelbroneeringu teinud klientidele. Kui siiski ümber mõtlete, saate eelbroneeringu lihtsalt ja kiiresti tühistada ning ka broneerimistasu tagastame teile täies ulatuses.  

Kas minu eelbroneering on automaatselt ostulepinguga seotud?
Ei, eelbroneering ei ole mingil viisil ostulepinguga seotud. Eelbroneeringuga saate kutse enda valitud Volkswageni esindusse enne teisi ID.3 1ST Special Edition erimudelit tellima. Et sõidukit tellida, ostulepingut sõlmida ja sõiduki varustus kokku leppida, tuleb külastada Volkswageni esindust.  

Kuidas saan teha ID.3 1ST Special Editioni eelbroneeringu?
Eelbroneeringu tegemiseks minge veebilehele id.volkswagen.ee. Seal tuleb valida Volkswageni esindus, sisestada oma kontaktandmed, nõustuda broneerimise tingimustega ja tasuda 1000 € broneerimistasu Visa, Visa Electroni, Mastercardi kaardiga või PayPali maksesüsteemi kaudu. Broneeringu õnnestumisel saate e-posti teel kinnituse ja unikaalse broneerimiskoodi, mida tuleb Volkswageni esinduses ID. ette tellimiseks näidata. Ärge muretsege, teie broneerimistasu makstakse teile täies ulatuses tagasi – see ei ole ostulepinguga seotud. Üksikasjalikumat teavet broneerimistingimuste kohta leiate siit: Broneerimise tingimused

Kas broneeringut saab tühistada? 
Jah, igal ajal, kuni te pole Volkswageni esindajaga ostulepingut sõlminud. Seejuures maksame broneerimistasu teile täies ulatuses tagasi. Broneeringu saate kiiresti ja mugavalt tühistada samal veebilehel või minnes lingile Tühista broneering kinnituse e-kirjas.

Millal ma auto tellida saan? 
Saate varakult e-posti teel kutse ja Volkswageni esindaja võtab teiega isiklikult ühendust. ID.3 1ST Special Edition erimudeli tellimusi võetakse vastu selle aasta septembrist novembrini. 

Kas broneeringut saab ka ettevõttele teha?
Jah, broneeringu saab ka ettevõttele teha. Saate märkida ettevõtte andmed ja tasuda ettevõtte maksekaardiga või PayPali kontoga.

Mitu sõidukit ma broneerida saan? 
Te saate broneerida ühe ID.3 1ST Special Editioni mudeli. Volkswageni ametliku maaletoojana Eestis säilitame õiguse keelduda broneeringust, mis on tehtud edasimüügi eesmärgil.

Mis on broneerimiskood?
Broneerimiskoodi saate e-posti teel koos broneeringu kinnitusega. Kood on unikaalne ning see on loodud spetsiaalselt teile. See tagab eksklusiivse võimaluse vormistada ID.3 1ST Special Edition erimudeli tellimus teie valitud Volkswageni esinduses kohe, kui see on võimalik. Palun hoidke seda koodi turvaliselt. Teil tuleb see ette näidata, kui Volkswageni esinduses autot tellite ja ostulepingut sõlmite.

Mis on ettetellimine?
Ettetellimine on uue sõiduki tellimine Volkswageni esinduses enne mudeli ametlikku esmaesitlust Eestis, seega ei ole mudel ettetellimise ajal vaatamiseks või proovisõidu tegemiseks autosalongis saadaval. Ettetellimine hõlmab ostulepingu sõlmimist enda valitud Volkswageni esindajaga. Ettetellimine tagab, et olete oma riigis üks esimesi, kes uue mudeli omanikuks saab.

2. Broneerimistasu

Kui suur on broneerimistasu ja kuidas seda maksta?
Broneerimistasu 1000 € saate tasuda Visa, Visa Electroni, Mastercardi või PayPali konto abil.

Mis saab broneerimistasust, kui ma sõiduki tellin? 
Broneerimistasu kantakse tagasi teie kaardile või PayPali kontole.

Kui kaua broneerimistasu tagastamine aega võtab? 
Broneerimistasu tagasimakse teeme viie päeva jooksul. Kui mingil põhjusel ei õnnestu tagasimakset teha, võtame Volkswageni esindajana teiega ühendust, et leppida kokku muu viis raha tagastamiseks.

Minu valitud makseviisi ei võetud vastu või see ei ole saadaval. Kuidas tegutseda?
Kõigepealt kontrollige oma maksekaardile määratud päevalimiiti. Kui limiiti ei ole ületatud, püüdke kasutada makse tegemiseks muud makseviisi, teist kaarti, või proovige lihtsalt hiljem uuesti. 

Kas saan kasutada broneerimistasu teiste toodete või kinkekaartide puhul?
Kahjuks ei saa broneerimistasu kasutada teiste Volkswageni toodete või teenuste eest maksmiseks.

Kus broneerimistasu hoitakse?
Broneerimistasu hoitakse turvaliselt Volkswageni Eesti maaletooja Moller Baltic Import SE käes aadressil Duntes iela 3, Riia LV-1013.  

3. Broneeringu tühistamine          

Soovin broneeringu tühistada. Kuidas peaksin tegutsema?
Broneeringu saate tühistada igal ajal seni, kuni te ei ole sõidukit Volkswageni esindaja juures tellinud ega ostulepingut allkirjastanud. Broneeringu saate kiiresti ja mugavalt tühistada siinsamas veebilehel või minnes lingile Tühista broneering kinnituse e-kirjas.

Tühista broneering

Kas saan broneerimistasu tagasi? 
Jah, täies ulatuses ja olenemata sellest, kas otsustate sõiduki tellida ja Volkswageni esindajaga ostulepingu sõlmida või mitte. Broneerimistasu on vajalik selleks, et tagada teile võimalus ID. ette tellida ning see enne teisi kätte saada. 

Kui kiiresti broneerimistasu tagasi makstakse?
Maksame broneerimistasu tagasi järgmistel tähtaegadel:

  • kui tellite ID.3 1ST Special Editioni esindaja juures – 5 tööpäeva jooksul;
  • kui tühistate broneeringu – 5 tööpäeva jooksul;
  • kui te ei telli ID. ega ole broneeringut tühistanud, samuti kõigil muudel juhtudel – 14 tööpäeva jooksul pärast ID. seeriatoodangu mudeli ametliku eelmüügi algust.

Kas mulle makstakse raha tagasi, kui unustan broneeringu tühistada?
Jah. Broneeringut tühistades ei kaota te mingil juhul oma sissemakstud broneerimistasu. Tagastame teile raha ka siis, kui mõtlete ümber, kuid unustate broneeringu tühistada – seejuures teeme seda 14 tööpäeva jooksul pärast ID. seeriatootmise mudeli ametliku eelmüügi algust Volkswageni esindustes. Kui tühistate broneeringu, kaotate eksklusiivse võimaluse tellida ID.3 1ST Special Editioni mudel ning saada üheks esimestest ID. omanikest Euroopas.

Kuidas broneerimistasu tagasi makstakse?
Broneerimistasu makstakse automaatselt tagasi teie kontole, mida kasutasite broneerimise eest maksmisel.

Kas peale broneerimistasu pean maksma tühistamistasu või mingit muud lisatasu?
Ei, mingeid lisatasusid ei ole. Teie maksate 1000 € ja meie maksame teile 1000 € tagasi.

4. Sõiduki kättesaamine

Kas saan ise tarnekuupäeva valida?
Osaliselt. Kohe, kui tehases teie sõiduki tarnetähtaeg kindlaks määratakse, võtab Volkswageni esindus teiega ühendust, et teile kõige sobivam aeg kokku leppida.

Millal oma sõiduki kätte saan?
Volkswageni esindaja teatab teile aegsasti teie sõiduki tarnetähtaja.

5. Mudeli andmed

Millal toimub ID. maailma esmaesitlus?
Volkswageni ID. uue mudeli maailma esmaesitlus toimub selle aasta septembris.

Mille poolest erineb erimudel 1ST Special Edition  teistest seeriamudelitest?
Eriväljalaske Special Edition 1ST erineb seeriamudelist välis- ja sisekujunduse eksklusiivsete elementide poolest. Special Edition 1ST tuleb müügile piiratud arvul ainult eelbroneerijatele.

Mille poolest erinevad mudeli ID.3 1ST Special Edition kolm varustustaset? 
Saate aegsasti oma e-posti aadressile kirja varustustasemete kirjeldusega, et teil oleks piisavalt aega otsustada, milline teile kõige rohkem meeldib.

Kas mulle on tagatud võimalus tellida ID. erimudelit? 
Jah. Iga klient, kes on teinud eelbroneeringu, saab tellida ühe kolmest erimudeli varustusest, loomulikult olenevalt saadavusest.

Kas oma sõiduki varustust saab vabalt valida? 
Volkswageni esinduses saate tellimise ajal valida ühe kolmest pakutud varustustasemest, kui vastav variant on veel saadaval. ID.3 1ST Special Editionile ei pakuta varustuse lisavõimalusi.

Kas lisavarustust saab tellida? 
Ei. ID.3 1ST Special Editioni mudeli varustustasemed on eelnevalt konfigureeritud, seepärast ei saa neid muuta ega täiendada.

Millal saan täpset teavet sõiduki ja hinna kohta? 
Sõiduki kohta saate üksikasjalikumat teavet e-posti teel kohe, kui broneerimine on edukalt lõpule viidud.

6. Ettetellimine Volkswageni esindaja juures

Millal ja kus saan oma sõidukit tellida? 
Sõiduk tuleb tellida Volkswageni esinduses, mille valisite eelbroneeringu tegemisel. Teatame teile konkreetse aja. Saadame teile ka kutse ja teiega võetakse telefoni teel ühendust. Eelbroneeritud sõidukite ettetellimist alustame selle aasta septembris ja lõpetame novembris.  

Kui kiiresti sõiduki tellimus vormistada tuleb? 
Volkswageni esindaja juures tellimuse ja ostulepingu vormistamiseks jääb teil aega umbes 60 päeva. Eelbroneeringute tellimusi hakkame vastu võtma septembris. NB! Eelbroneeringu kliente teenindame järjekorra alusel.

7. Muud küsimused

Kas Volkswageni esindaja saab minu asemel eelbroneeringu teha? 
Ei, Volkswageni esindaja ei saa teie asemel eelbroneeringut teha. ID.3 1ST Special Editionit saab eelbroneerida ainult sellel veebilehel. Seda ei saa teha Volkswageni esindaja juures.

Kas telefoni teel saab broneerida? 
Ei. Saate broneerida ainult sellel veebilehel.

Olen kaotanud broneerimiskoodi. Mida teha?
Ärge muretsege. Kui olete oma broneerimiskoodi kaotanud, võtke ühendust oma esindajaga või kirjutage meie klienditoele info@volkswagen.ee, ja me saadame koodi teile uuesti.

Soovin pärast broneerimist esindajat vahetada. Kuidas seda teha?
Kõigepealt peate oma broneeringu tühistama, seejärel uue tegema ja teise Volkswageni esinduse valima.

Kas broneeringut saab pärast tasumist muuta?
Osaliselt. Kui muudatused ei puuduta esinduse muutmist (näiteks soovite muuta oma kontaktandmeid), saate seda teha, võttes ühendust oma Volkswageni esindusega.

Ma ei ole broneerimise kinnitust saanud. Miks? 
Kas sisestasite õige e-posti aadressi? Äkki on broneeringu kinnitus sattunud teie rämpsposti (SPAM) kausta? Kui te seda siiski ei leia, võtke ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@volkswagen.ee.

Kas broneeringu saab üle kanda teisele Volkswageni mudelile?
Ei, teie broneeringut ei ole võimalik teisele Volkswageni mudelile üle kanda. Kui teid huvitab teine Volkswageni mudel, tühistage oma broneering (kui te ei ole sõidukit esindaja juures veel tellinud) ja võtke ühendust Volkswageni esindusega.

Kas minu broneeringu saab edasi anda teisele isikule?
Ei, teie broneering on isiklikult teiega seotud ning seda ei saa teisele isikule edasi anda. Kui te ei ole Volkswageni esindajaga veel ostulepingut sõlminud ega soovi enam sõidukit soetada, saab broneeringu igal ajal tühistada.

Kuidas ja kus säilitatakse minu isikuandmeid?
Broneerimisel sisestatud isikuandmeid säilitab Moller Baltic Import SE, järgides kõige rangemaid turvanõudeid. Teie makseandmeid töötlevad Swedbank ja PayPal. 

-->